V roku 1961 uzrel svetlo sveta slávny film s jednou z najslávnejších herečiek v hlavnej úlohe. Audrey Hepburn a Raňajky u Tiffanyho. Koncom roka 2024 sme získali zákazku, ktorá s filmom súvisí len málo, ale niečo áno – meno Tiffany. Výroba neónu pre Tiffanyho pre nás nebola nezvyčajnou úlohou, ale koniec koncov, vyrábať čokoľvek pre najslávnejší klenotnícky dom na svete je vždy veľká zodpovednosť. A nezostalo len pri samotnom LED neóne, poskytli sme aj na mieru vyrobený stojan na ich podujatie, ako aj prepravný box, aby náš LED neón mohol ďalej bezpečne cestovať po celej Európe!
A ako všetko prebiehalo u tohto zákazníka? Skvele!
Čo nám zákazník povedal? Jednoduchý.
Zákazník, ktorý zabezpečuje catering na VIP podujatí pre Tiffany, nás požiadal, či by sme mohli vyrobiť neónový nápis pre Tiffany. Pri takto veľkých značkách je vždy výhodou, ak sú údaje o logu presne spracované v krivkách, aby ste mohli rýchlo začať. Spolu s tým sme však od zákazníka dostali aj fotografiu hotového neónu z USA so stojanom. Bolo na nás, aby sme odhadli a odporučili veľkosť celého LED neónu a tiež vymysleli dizajn stojana, ktorý by sa dal ľahko zložiť a mal kolieska, ktoré by sa dali odňať. Na druhý deň sme zákazníkovi predstavili naše riešenie a rýchlo sme sa dohodli.
Čo sa teda vyrobilo?
Podľa nášho najlepšieho vedomia a svedomia sme urobili odhad a odporučili vyrobiť LED neónový nápis s celkovou šírkou 180 cm. V prípade LED neónu sme mali za úlohu zabezpečiť aj spomínaný stojan, ktorý sa bude používať vo fotobúdke, a preto sme museli správne nastaviť aj rozmery. Odporúčali sme, aby bol spodný okraj neónu umiestnený vo výške 190 centimetrov, aby sa pod neho pohodlne zmestili všetci hostia. Šírka 180 centimetrov by mala stačiť na to, aby sa pred ním mohli fotiť 4 osoby alebo menšie skupinky. Všetko musí, samozrejme, nadväzovať na seba. LED neón je teda vybavený napájacím káblom, ktorý je odnímateľný a ktorý sa dá ľahko umiestniť za hranol stojana, aby ho nebolo vidieť „v akcii“. Pre firemné logá všeobecne odporúčame studenú bielu farbu zo vzorkovníka, ktorá vždy vyzerá luxusne.
Konečný výsledok?
Ďalším pravidlom pri podobných prácach je, že na všetko je málo času. Dopyt prišiel 10. novembra, pričom podujatie sa uskutoční 21. novembra. Všetko sme teda museli urobiť naozaj rýchlo a od klienta si to vyžadovalo veľkú dôveru, za ktorú by sme sa chceli poďakovať! Neón pre Tiffany sme dokázali dokončiť načas a doručiť ho priamo na miesto konania v deň podujatia!