Veľmi často sú neóny používané ako prvok na dokreslenie atmosféry vnútri podniku, pretože skrátka dobre vyzerajú. Samozrejme, môžu mať aj inú funkciu a tou je prilákanie možných zákazníkov, prípadne jednoducho dať o sebe vedieť. Neónová reklama funguje veľmi dobre z mnohých dôvodov, ale ten hlavný je úplne jasný – zviditeľniť sa! Navyše vďaka technológii LED neón nemusíte investovať vysoké čiastky len preto, aby ste zviditeľnili aj váš podnik! A ako to môže vyzerať?
Vždy, samozrejme, záleží na tom, aké parametre má vaša kamenná predajňa a čo v nej prevádzkujete. Pokiaľ ale máte výhľad do ulice, určite vďaka nej ľudia spoznajú, čomu sa vnútri venujete. To sa ale týka často len okoloidúcich, ktorí majú čas sa na chvíľku zastaviť a všetko si v pokoji pozrieť. Každý, kto podniká, chce ale prilákať aj zákazníkov, ktorí možno len idú okolo alebo prípadne sa k vám môžu v budúcnosti vrátiť. A presne na to sa vám bude hodiť práve neónová reklama.
Svoje podnikanie totiž nemusíte zviditeľňovať iba nadpismi. Skvele fungujú aj najrôznejšie znaky a symboly, ktoré jasne charakterizujú vaše podnikanie. Kaderníctvo môže staviť na nožnice, pizzeria na jednoduchý symboltrojuholníčkas pizzou, požičovňa svetielok môže zas zvoliť žiarovku a vinotéky úplne jednoducho fľašu vína s pohárom. Práve na tomto prípade vám teraz ukážeme, ako môže vyzerať výklad s neónom a ako vyzerá bez neho.
Koho je vidieť, ten predáva = neónová reklama!
Ako sme už spomínali, neóny slúžia predovšetkým na rýchle upútanie pozornosti, prípadne na zväčšenie okruhu ľudí, ktorí si môžu vašu prevádzku všimnúť. Skrátka a dobre, ten koho je vidieť, ten predáva. Vinotéka, ktorá do výkladu umiestnila náš LED neón, sa nachádza hneď vedľa hlavnej cesty, na ktorej je navyše semafor. Takže aj tí, ktorí idú autom okolo, majú vďaka neónu šancu si na prvý pohľad všimnúť, že je tam vinotéka. Iste, je to napísané aj písmom nad výkladom, ale pre oči je svetelný prvok oveľa výraznejší a priťahuje pozornosť. Nižšie posúďte sami, aký rozdiel dokáže urobiť aj veľmi malá neónová reklama.
Aké neóny sú vhodné na umiestnenie do výkladu
Čo teda umiestniť do výkladu tak, aby to dávalo zmysel? Najčastejšie narazíte zrejme na neónový nápis „Otvorené“ alebo „Open“, ktoré ale ľudí prilákajú asi len v prípade, keď presne vedia, čo daný obchod ponúka.
Ďalším častým variantom je neónové logo na mieru, ktoré zobrazuje názov obchodu, prípadne nesie nejaké charakteristické logo. To je ideálny variant pre podniky, ktoré majú buď silnú značku, alebo chcú svoju značku takto budovať.
Tretím variantom sú potom tematicky ladené neóny, ktoré každému povedia práve to, čo môžu od návštevy očakávať. Tu jednoznačne platí, že v jednoduchosti je sila a čím „banálnejšie“ znázornenie vašej činnosti zvolíte, tým ľahšie to bude pre možných zákazníkov na zapamätanie. Nemusia prísť hneď, ale keď budú vaše služby potrebovať, tak si na vás určite spomenú.
Aké ďalšie neóny a svetelné prvky môžete použiť?
Pokiaľ sa vám neónová reklama páči, môžete sa časom rozhodnúť vyzdobiť svoju prevádzkareň ďalším svietiacim prvkom. Také prvky už majú skôr dekoratívny účel a vnášajú do celého priestoru určitú atmosféru. Prípadne vám môžu pomôcť s tým, že zodpovedia zákazníkom nejakú otázku, ktorú často kladú. Neónová šípka s písmenami WC každému napovie, aký smerom sa má vydať, „Cash only“ pri pokladni tiež povie svoje. Kto prevádzkuje kaviareň či reštauráciu, môže vďaka svetelnému prvku ľahšie upozorniť na výhodnú dennú ponuku a podobne. Skrátka čo v priestore svieti, to automaticky vytvára pre zákazníkov nejaký dôraz a väčší význam. Jednoducho a nenásilne.
Ak už viete, že je neónová reklama presne to pravé pre vás, nebojte sa nám napísať alebo vyplniť kontaktný formulár. Budeme radi, keď budeme môcť rozžiariť aj váš podnik!